The Italian WayFiorito

Win-actie Mooie campagne Custom labels
Fiorito label en toonbank display

Fiorito Limoncello. The Italian Way.

Met trots hebben wij de campagne The Italian Way opgezet, een activatie voor Fiorito Limoncello in alle Jumbo Slijterijen én Gall&Gall filialen in Nederland.De campagne bestond uit een activatie periode met nekhangers, toonbankdisplays en een toffe winactie. Uiteraard breed ondersteund online en op social media.
In totaal waren er 84 gelukkige winnaars van diverse Italiaanse prijzen en één unieke hoofdprijs, een Italian night out voor 2 personen.

Activatie website

KAAT&CO was verantwoordelijk voor de gehele activatie campagne; van concept tot design, project- en communicatiemanagement, de winactie en alles daartussenin. Ook de organisatie van de hoofdprijs (de Italian night out) werd door KAAT&CO verzorgd.

3 verschillende labels

Het effect van een activatie campagne

De campagne leverde Fiorito extra exposure van het merk op, zowel online als offline. Daarnaast zorgde The Italian Way ook voor extra traffic naar de website en een hogere verkoop van de Fiorito Limoncello flessen.

Op zoek naar een gerichte en doeltreffende activatie campagne? 

Neem nu contact op! 

info@kaatenco.nl
+31(0)76 - 88 88 370

Terug naar boven