The Real Deal. Dát is de brand story van deze FMCG partner in binnen- en buitenland. Wereldwijd opererend en met meerdere kantoren en collega's door Europa, staat het merkvizier van Brand Masters krachtig en centraal in de organisatie. Aan ons de taak om deze te blijven verankeren in de cultuur van de organisatie tijdens de jaarlijkse kick-off!
Voor Brand Masters creëren we al een aantal jaar verrassende live experiences om hun medewerkers ambassadeur te maken van deze organisatie. Dat doen we vanuit een inspirerend jaarthema uit de strategische stukken en vanuit daar gaan we samen op zoek naar de beste vertaling hiervan. Zo shapen we brand story en de strategische stukken tot een impact volle kick-off, uiteraard ondersteund met gave audio-visuele content gemaakt door de kaatenco studio.
Door onze aanpak helpen we Brand Masters om op een verrassende en indrukwekkende manier het jaarplan met beleving te laten landen bij alle medewerkers. Op deze manier zijn zowel The Real Deal, De Formule als Hone The Machine veel meer dan alleen titels van het jaarplan geworden. We verbinden medewerkers aan de jaarplannen en zo groeit het ambassadeurschap voor het jaarplan én Brand Masters ieder jaar meer!
Vanuit de kaatenco studio ontwikkelde we alle digitale show content waarmee we het jaarplan uitgelicht hebben. Denk aan een op maat gemaakte AI-assistent en een volledig geanimeerde show, maar ook al het drukwerk en podium plaatje zijn ontwikkeld vanuit de studio.